Support

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Hvordan kan jeg annullere eller endre min ordre?

Når ordren er bekreftet og du har mottatt ordrebekreftelsen, er det dessverre ikke mulig å annullere eller endre bestillingen.

Når blir min ordre sendt?

Bestillinger lagt inn før kl. 11.00 sendes vanligvis samme dag. I travle perioder garanterer vi at ordren sendes innen 1-3 virkedager fra bestillingstidspunktet. For mer detaljer, se vår leveringsinformasjon.

Jeg har ikke mottatt min ordre, hva gjør jeg?

Dersom din ordre ikke har kommet frem innen angitt tid, vennligst kontakt oss på bymo@post.no. Vi vil hjelpe deg med å finne din ordre så raskt som mulig. For mer informasjon om leveringstid, se vår fraktside.

Jeg har mottatt feil eller ødelagt produkt, hva gjør jeg?
Dersom du har mottatt et feil eller skadet produkt, vennligst kontakt oss på bymo@post.no så snart som mulig. Vi vil raskt rette opp feilen slik at du blir fornøyd med ditt kjøp.
Hvordan kan jeg bytte eller returnere en vare?
Vi ønsker at alle våre kunder skal ha en god handleopplevelse hos Bymo. Varer kjøpt i nettbutikken kan byttes eller returneres:   
•   Ved retur refunderes beløpet til kortet som ble brukt ved bestillingen.    
•   For din sikkerhet anbefaler vi å sende returpakken med sporing og forsikring. Merk at Bymo ikke kan holdes ansvarlig for pakker som blir borte under transport til oss. Dersom du har spørsmål om returprosessen, kontakt oss gjerne på bymo@post.no.